Herregud jag borde lärt mig nu

Det är inte så att jag inte är villig att
ta risker det är bara det att riskerna inte finns
i min värld och samma misstag om och om
igen herregud jag borde lära mig jag vill
egentligen ha allt och inget eller nä jag vill ha dig
och inget mer för det räcker och jag som hatar
romantik vi skrattar åt filmens alla mjukporrs-scener
jag har inte ätit på dagar och min energi existerar
så lite den kan göra och orken allt som staplas
till höghus och det finns ingen väg ut bort från
allt som gör ont var stark säger dom vadå
stark herregud hur många gånger ska jag behöva vara
stark bygga upp allt igen hur många gånger ska
jag förtvivlat ramla ner i gropar som jag själv
har grävt jag visste från början hur vi skulle
sluta men jag tog chansen och tänkte att kanske
den här gången kommer någon att förstå
mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0